Specjalistyczny kurs językowy dla Twojej firmy
Naszym celem jest dostarczenie Ci rozwiązań skrojonych na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań. Kurs z obsługi klienta w języku angielskim to właśnie taka propozycja, doskonale wpisująca się we współczesne podejście do zagadnienia obsługi klienta w handlu i usługach. Wszystkie lekcje i zadania realizowane w ramach kursu przygotowywane są przez fachowców, lektorów i native speakerów, którzy biegle znają język angielski oraz posiadają rozległą wiedzę i spore doświadczenie w pracy z klientem. Pracujemy wyłącznie w oparciu o najwyższej jakości materiały, tworzone na podstawie aktualnych treści i najnowszych branżowych trendów. Przygotowujemy również od strony językowej do popularnych egzaminów branżowych COPC.
Customer service po angielsku – organizacja kursu
Stawiamy na kompleksową obsługę naszych klientów, dlatego oferta specjalistycznych kursów językowych to kompletne rozwiązanie dla Twojej firmy. Chcesz zainwestować w rozwój swoich pracowników oraz szybko i skutecznie podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie? Zleć nam organizację kursu, a my… zajmiemy się resztą. Bierzemy na siebie przeprowadzenie testów poziomujących, skonstruowanie odpowiednio dobranych grup kursantów oraz ustalenie dogodnego harmonogramu zajęć. Ponadto możesz liczyć na szczegółowe raporty dotyczące aktywności i postępów Twoich pracowników. Już wkrótce będziecie mogli cieszyć się pierwszymi efektami tego projektu!
Dla kogo kurs obsługa klienta po angielsku?
Z naszego warsztatu Obsługa klienta w języku angielskim korzystają pracownicy działów obsługi klienta m.in. firm z branży IT, e-commerce, SSC, centrów medycznych, firm transportowych i spedycyjnych. Uczestnicy: osoby na poziomie językowym B1 i wyższym. Osoby na poziomie A1 i A2 zapraszamy w pierwszej kolejności na kurs General English, a następnie doszkolenie na wybranym warsztacie.
Cele warsztatu:
- Rozwijanie umiejętności komunikacji z klientami w języku angielskim w różnych formach kontaktu: osobiście, telefonicznie oraz e-mailowo
- Doskonalenie umiejętności rozumienia języka angielskiego w kontekście biznesowym w
różnych formach kontaktu - Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami zagranicznymi w różnych formach kontaktu
- Poprawa wyników i jakości obsługi klienta poprzez zwiększenie kompetencji językowych członków zespołu client service.
Intensywnie i skutecznie - tak właśnie uczymy!
Wierzymy, że nauka angielskiego może być szybka i skuteczna jednocześnie. Stawiamy na intensywną pracę, dynamiczne tempo i optymalnie dopasowanie treści. Uniwersalne umiejętności językowe szlifujemy w oparciu o specjalistyczne słownictwo, niezbędne do obsługi klienta na najwyższym poziomie. Wszystkie lekcje realizowane w ramach kursu są skonstruowane w taki sposób, by zapewnić idealną równowagę między teorią i praktyką, dzięki czemu kursanci ekspresowo przełamują barierę językową, a po ukończeniu kursu – płynnie i swobodnie komunikują się z klientami firmy.
Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, wykorzystującej różnorodne narzędzia, takie jak:
- prezentacje multimedialne,
- rozmowy w parach,
- dyskusje grupowe,
- gry i scenariusze biznesowe,
- symulacje rozmów telefonicznych,
- ćwiczenie pisemnej korespondencji z klientem,
- ćwiczenia utrwalające wspierane przez AI.
Organizacja zajęć
Spotkania odbywają się przez Zoom.
Zajęcia możliwe w godzinach 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku i 8.00-20.00 w weekendy.
Rekomendowana wielkość grupy: do 6 osób.
Sprawdź naszą ofertę kursów:
Kursy Business English | Konwersacje z Native Speakerem | Warsztaty języka angielskiego | Angielski dla IT | Angielski branżowy | E-learning język angielski
Treść Kursu
1. Powitanie klienta i przedstawienie się w języku angielskim
• Rozwinięcie umiejętności wypowiadania się w języku angielskim w kontekście spotkania osobistego oraz kontaktu telefonicznego i e-mailowego
2. Pytania otwarte i zamknięte w kontekście obsługi klienta, określenie jego potrzeb.
3. Rozmowa telefoniczna z klientem
• Rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w języku angielskim, w tym odpowiedniego przedstawienia się, zadawania pytań oraz wyjaśniania problemów
4. Przyjmowanie zamówień od klientów
• Rozwinięcie umiejętności przyjmowania zamówień od klientów w języku angielskim, zarówno osobiście, telefonicznie, jak i drogą mailową
5. Odpowiedź na pytania dotyczące produktu lub usługi
6. Informowanie klienta o promocjach i ofertach specjalnych
7. Przyjmowanie reklamacji od klientów, procedury reklamacyjne.
8. Przepraszanie klienta za błąd firmy.
9. Poprawna wymowa nazwisk i imion klientów, nazw np. produktów, liczb, numerów etc.
10. Wyjaśnianie problemów technicznych klientom.
11. Oferowanie alternatywnych rozwiązań klientom.
12. Proaktywne rozwiązywanie problemów klientów.
13. Podziękowanie klientom za zakupy, wybór produktów naszej firmy.
14. Utrzymywanie pozytywnego tonu rozmowy z klientem.
15. Wyjaśnianie procedur zwrotu towarów.
16. Odpowiedź na skomplikowane pytania klientów.
17. Przedstawianie nowych produktów i usług.
18. Pomoc w uzupełnianiu formularzy przez klientów
19. Zapewnienie klientom informacji o stanie zamówienia
20. Zakończenie rozmowy z klientem w sposób pozytywny, podziękowanie za rozmowę.