Po naszym kursie Francuski biznesowy online:
- bez stresu przeprowadzisz ważne rozmowy biznesowe po francusku
- pozyskasz nowe kontakty handlowe
- z łatwością przeprowadzisz prezentacje przed szerokim gremium
- w krótkim czasie podniesiesz efektywność swoich pracowników
- bez problemów zrozumiesz obcokrajowców z różnych krajów francuskojęzycznych
- będziesz czuł/-a się swobodnie, zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i towarzyskich
- bezbłędnie napiszesz e-mail lub raport
- możesz podejść do egzaminu z języka francuskiego np. DELF, TCF, TEF
- nauczysz się mówić, pisać i myśleć po francusku!
Dla kogo kurs Francuski biznesowy online?
Kurs Francuski biznesowy prowadzimy od poziomu średniozaawansowanego, tj. na poziomach B1, B2, C1 i C2. Na poziomach A1 i A2 rekomendujemy najpierw kurs Francuski ogólny.
Jak pracujemy:
- stawiamy na komunikację, a zatem większość czasu na zajęciach poświęcamy na mówienie
- opieramy się na żywym języku, autentycznych i aktualnych artykułach i materiałach video
- indywidualnie lub w małych grupach (rekomendujemy grupy max. 6-osobowe)
- gramatyki uczymy w sposób indukcyjny, nie zanudzamy Cię teorią
- utrwalamy nowe słownictwo przy pomocy aplikacji mobilnej
- dokładnie monitorujemy przebieg kursu oraz postępy Uczestników
- każdy kurs dostosowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb
- angażujemy lektorów z dużym obyciem biznesowym, w tym wielu native speakerów z krajów francuskojęzycznych
Forma zajęć:
- zajęcia firmowe – indywidualne lub w małych grupach
- zajęcia indywidualne dla osób prywatnych
Organizacja:
- zajęcia prowadzimy w godzinach od pon do pt w godz. 6.00-22.00, w weekendy 8.00-20.00
- 1 spotkanie trwa 60 minut lub 90 minut
- terminy spotkań dostosowane są do Twojej dostępności
- zajęcia prowadzone są online
- poziomy kursów: od A1 do C2 (sprawdź swój aktualny w bezpłatnym teście z języka francuskiego dostępnym tu)
Treść Kursu
Intelligence artificielle et automatisation sur le lieu de travail
Big data et analytique pour la prise de décision des entreprises
Économie circulaire et réduction des déchets
Gouvernance d’entreprise et éthique
Fusions et acquisitions d’entreprises
Responsabilité sociale des entreprises
Cryptomonnaies et technologie blockchain
Expérience client et cartographie des parcours
Cybersécurité et confidentialité des données
Gestion des risques et menaces en matière de cybersécurité
Prise de décision fondée sur les données et analyse prédictive
Transformation numérique des entreprises
Modèles d’entreprise perturbateurs et innovation
Diversité et inclusion sur le lieu de travail
Commerce électronique et avenir de la vente au détail
Marchés émergents et expansion mondiale des entreprises
Fidélisation des employés et gestion des talents
Industrie 4.0 et avenir de la fabrication
Droit de la propriété intellectuelle et protection des brevets
Développement du leadership et coaching des cadres
Fusions et acquisitions dans les industries émergentes
Image de marque et gestion de la réputation
Travail à distance et avenir du bureau
Entrepreneuriat social et investissement d’impact
Marketing des médias sociaux et culture des influenceurs
Partenariats et collaborations stratégiques
Gestion de la chaîne d’approvisionnement et logistique
Durabilité et responsabilité des entreprises
Économie du partage et gig work
Formation à la diversité sur le lieu de travail et initiatives d’inclusion
Rédaction commerciale
Réunions d’affaires
Présentations
Négociations
Petites conversations