Nasze warsztaty z pisania tekstów biznesowych w języku angielskim Business Writing są stworzone dla Ciebie! Dołącz do nas już dziś i zdobądź umiejętności i wiedzę potrzebną do tworzenia dokumentów biznesowych angażujących do działania, które w jasny i precyzyjny sposób przekażą Twoje idee.
Zapraszamy na warsztaty Business Writing w języku angielskim!
Odbiorcy: osoby posługujące się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym lub wyższym, które chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie pisania tekstów biznesowych po angielsku.
Cel: wyposażenie uczestników w umiejętności i wiedzę potrzebną do tworzenia jasnych, zwięzłych i skutecznych dokumentów biznesowych dających impuls do działania.
Zazwyczaj, warsztat obejmuje 10 spotkań, z których każde trwa 2 godziny zegarowe. Możemy jednak zmodyfikować treść warsztatów (rozszerzyć je lub zawęzić) w zależności od Twoich potrzeb.
Podczas warsztatów nauczysz się:
- Jakie są kluczowe elementy angażujących dokumentów biznesowych
- Jak najlepiej przygotować się do pisania oficjalnego dokumentu biznesowego
- Jak stworzyć streszczenie (tzw. executive summary), które sprawi, że kluczowy interesariusz podejmie pożądaną przez Ciebie decyzję po jego przeczytaniu
- Jak używanie mniejszej liczby argumentów może sprawić, że Twoja argumentacja będzie silniejsza
- Niezawodne sposoby na jasną, przejrzystą i logiczną struktury dokumentu
- Na co zwracać uwagę podczas edycji, korekty i recenzowania dokumentów biznesowych
- Otrzymasz dodatkowe porady i wskazówki dotyczące efektywnego pisania tekstów biznesowych
Metody pracy:
- ćwiczenia praktyczne
- dyskusje grupowe
- sesje informacji zwrotnej (od prowadzącego oraz od innych uczestników)
- ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem AI
Forma spotkań: online na nowoczesnej platformie
Rekomendowana liczba Uczestników:
- zajęcia indywidualne
- grupy do 6 osób
W ramach naszych warsztatów Business Writing in English:
- nabędziesz umiejętności i wiedzę potrzebną do tworzenia skutecznych dokumentów biznesowych, które przekazują swój komunikat w sposób jasny i przekonujący
- otrzymasz kompleksowe instrukcje od doświadczonych trenerów językowych,
- zapoznasz się z przygotowaną dla niego indywidualną informacją zwrotną,
- otrzymasz certyfikat ukończenia kursu, który będziesz mógł/mogła dodać do swojego portfolio zawodowego, prezentując nowe umiejętności pracodawcom i potencjalnym klientom
- poprawisz swoje umiejętności komunikacyjne, które zaowocuję lepszymi wynikami w pracy i nowymi możliwości rozwoju kariery.
Dołącz do nas już dziś i zrób pierwszy krok w kierunku zwiększenia swoich umiejętności pisania profesjonalnych tekstów biznesowych po angielsku!
Sprawdź naszą ofertę kursów:
Kursy Business English | Konwersacje z Native Speakerem | Warsztaty języka angielskiego | Angielski dla IT | Angielski branżowy | E-learning język angielski
Treść Kursu
Program warsztatów (10 spotkań x 2 godziny zegarowe):
– Wprowadzenie do Business Writing – znaczenie jasnej i skutecznej komunikacji, kluczowe komponenty pisania biznesowego zorientowanego na działanie.
– Jak najlepiej przygotować się przed rozpoczęciem pisania oficjalnego dokumentu biznesowego, w tym techniki badania i zbierania danych oraz sporządzanie skutecznego konspektu dokumentu.
– Jak stworzyć skuteczne Streszczenie (tzw. Executive Summary), w tym jak napisać angażujące wprowadzenie, jasno nakreślić cel i zadanie dokumentu oraz użyć języka perswazji, aby przekonać interesariuszy.
– Less is more. Jak użycie mniejszej liczby argumentów może uczynić Twoją argumentację silniejszą, w tym jak efektywnie ustrukturyzować i rozwinąć argumenty oraz jak używać jasnego i zwięzłego języka, aby przekazać kluczowe punkty. Złote zasady dla zachowania jasnej i logicznej struktury dokumentu, w tym jak efektywnie używać nagłówków, podtytułów i wypunktowań oraz jak stworzyć układ dokumentu, który ma sens dla odbiorcy i jest czytelny.
– Na co zwracać uwagę podczas poprawiania i przeglądania dokumentów, w tym techniki edycji i korekty, typowe błędy, których należy unikać, oraz jak uzyskać konstruktywną informację zwrotną od innych.
– Jak skutecznie pisać e-maile, w tym co wolno, a czego nie wolno w komunikacji e-mailowej, netykieta, język formalny vs. nieformalny, najczęstsze błędy w komunikacji e-mailowej.
– Jak napisać profesjonalne minutki i protokoły ze spotkań stacjonarnych oraz online, rodzaje minutek i ich przeznaczenie, efektywna struktura, format, język i ton.
– Jak pisać jasne i zwięzłe raporty, rodzaje raportów, elementy składowe raportu, język i ton dobrego raportu w języku angielskim.
– Dodatkowe wskazówki i rady dla efektywnego pisania po angielsku, w tym zrozumienie różnicy między pisaniem w mediach społecznościowych i komunikatorach, a tradycyjnym pismem biznesowym, oraz wykorzystanie pisania, aby wywrzeć oczekiwany wpływ na odbiorców.