Kurs Angielski
w online marketingu

Pracujesz w marketingu online? Chcesz ekspresowo podnieść swoje umiejętności językowe, czuć się pewnie i swobodnie w każdej zawodowej sytuacji? Jesteś we właściwym miejscu! Nasz specjalistyczny kurs angielskiego to intensywna nauka języka w oparciu o najnowsze treści branżowe.

Kurs z dostępem na 90 dni

159 zł

Marketing online jest tym, co pozwala współczesnym firmom skutecznie publikować treści i tworzyć produkty idealnie wpisujące się w potrzeby klientów i partnerów biznesowych.

E-marketing, podobnie jak e-biznes, nie mają granic, a odbiorcami treści i produktów mogą być osoby z całego świata. Właśnie dlatego nauka angielskiego przez osoby zajmujące się marketingiem w sieci to jeden z kluczowych elementów budowania Twojej silnej pozycji zawodowej oraz wzmacniania Twojej firmy na konkurencyjnym rynku.

Treść kursu

  • Lesson 1: Pricing models (Free Sample Lesson)
  • Lesson 2: Visual advertising
  • Lesson 3: SEO and SEM
  • Lesson 4: Social Media Marketing
  • Lesson 5: Targeting
  • Lesson 6: Predictive Targeting
  • Lesson 7: Mobile Marketing
  • Lesson 8: Partnership Programs
  • Lesson 9: Special Offers
  • Lesson 10: Communication Tools
  • Lesson 11: Customer Relation Management
  • Lesson 12: Standardization
  • Lesson 13: Price lists
  • Lesson 14: Customer Complaints

Rekomendowany poziom znajomości języka angielskiego: średniozaawansowany lub wyższy

Angielski dla zespołów marketingu

Masz zespół doskonałych marketingowców? Zainwestuj w ich rozwój!

Angielski w e-marketingu to szereg zwrotów, sformułowań oraz mnóstwo słówek, akronimów i skrótów, których na próżno szukać w języku używanym na co dzień.

Jeśli zależy Ci na realnym podniesieniu specjalistycznych umiejętności językowych Twoich pracowników – postaw na skuteczny kurs angielskiego poświęcony w całości marketingowi i e-biznesowi, realizowany w oparciu o to, co w marketingu internetowym jest aktualnie na topie.

Jak wygląda kurs Angielski w marketingu online?

Kurs angielskiego dla marketingu online realizowany na naszej platformie to kurs oparty na szeregu precyzyjnie zaprojektowanych zadań, opartych na specjalnie wyselekcjonowanych, autorskich materiałach oraz wyłącznie najnowszych treściach i tekstach branżowych.

Celem kursu jest szybkie i skuteczne podniesienie uniwersalnych umiejętności językowych, poszerzenie słownictwa branżowego i umożliwienie prowadzenia swobodnych konwersacji w obszarze wszelkich zagadnień dotyczących współczesnego marketingu online.

Czas? Start!

Co zawiera kurs Angielskiego w marketingu online?

Kurs angielskiego dla e-marketingu zawiera wszystko, co niezbędne, by móc swobodnie realizować zadania marketingowe w sieci oraz płynnie komunikować się z klientami i kontrahentami, a co za tym idzie – skutecznie rozwijać e-biznes.

Marketing po angielsku to praktyczna nauka uniwersalnych umiejętności językowych w oparciu o branżowe słownictwo i zagadnienia realizowane w ramach pracy marketingowca m.in.: SEO, SEM, Social Media Marketing, Targeting czy Communication Tools.

Are you ready?

Dlaczego warto wybrać nasz kurs Angielski w marketingu online?

Kursy angielskiego dla marketingu online w szkole Eklektika – Language Means Business to skuteczna i efektywna nauka języka, oparta na najnowszych trendach w marketingu oraz aktualnym słownictwie branżowym.

Kursy są zawsze dopasowane do potrzeb przedstawicieli branży – osób indywidualnych, które chcą szybko i skutecznie podnieść swoje umiejętności językowe i kwalifikacje zawodowe, a także firm i zespołów zajmujących się różnymi obszarami e-marketingu. Zajęcia odbywają się za pośrednictwem nowoczesnej platformy do e-learningu, co gwarantuje maksymalną wygodę i komfort uczestnikom kursów.

Wybrany kurs na platformie możesz wzbogacić spotkaniami z wysoko wyspecjalizowanymi lektorami – wtedy każdy kurs będzie przygotowany indywidualnie dla Ciebie lub Twojej firmy.

Zobacz inne kursy z tej kategorii

  • Lesson 1: Data Security (Free Sample Lesson)
  • Lesson 2: Encryption
  • Lesson 3: Antivirus software
  • Lesson 4: Firewalls
  • Lesson 5: Company Security
  • Lesson 6: Cybercrime
  • Lesson 7: Malware
  • Lesson 8: Spyware
  • Lesson 9: Bots
  • Lesson 10: DDoS Attacks
  • Lesson 1: Choosing the Right Channel(Free Sample lesson)
  • Lesson 2: Social Media Strategy and Journey
  • Lesson 3: Vision
  • Lesson 4: Social Media Content Marketing
  • Lesson 5: Content Planning
  • Lesson 6: Content Marketing Tools
  • Lesson 7: Best Practices in Content Marketing
  • Lesson 8: Scheduling Posts on Facebook
  • Lesson 9: Facebook Videos and Groups
  • Lesson 10: Moderation
  • Lesson 11: Chatbots
  • Lesson 12: Facebook Ads
  • Lesson 1: Payment Types (Free Sample Lesson)
  • Lesson 2: Transaction Authentication
  • Lesson 3: Financial Institutions
  • Lesson 4: Chargeback
  • Lesson 5: Newest Trends in Payments
  • Lesson 6: Concluding Remote Agreements
  • Lesson 7: Individual Customer Rights
  • Lesson 8: Personal Data Protection
  • Lesson 9: Intellectual Property
  • Lesson 10: Cross-border Sales
  • Lesson 1: New Economy (Free Sample lesson)
  • Lesson 2: Knowledge Economy
  • Lesson 3: Implementation of IT Solutions
  • Lesson 4: Digitalization
  • Lesson 5: E-Business
  • Lesson 6: E-commerce Definition and Types
  • Lesson 7: E-commerce Site Types
  • Lesson 8: B2B
  • Lesson 9: B2C
  • Lesson 10: C2C
  • Lesson 11: Auctions
  • Lesson 12: Logistics
  • Lesson 13: Shipment Tracking
  • Lesson 14: Suppliers