Pracujesz w dziale obsługi klienta lub prowadzisz zespół zajmujący się customer experience? Ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Bez względu na branżę, w której działasz! W krótkim czasie podniesiesz swoje umiejętności do poziomu, który umożliwi Ci perfekcyjne wywiązywanie się ze swoich obowiązków i prowadzenie swobodnych rozmów na każdy temat.
Profesjonalna obsługa klienta to jeden z priorytetów współczesnego biznesu. Nowoczesne firmy zdają sobie sprawę z tego, że fachowo obsłużony, zadowolony klient jest najlepszą reklamą marki. Najwyższy poziom obsługi klienta wymaga posiadania konkretnych umiejętności i cech osobowych oraz dysponowania wszelkimi narzędziami, które umożliwiają sprawne i rzeczowe odpowiadanie na pytania oraz rozwiązywanie wszelkich problemów. Język angielski? Jego jak najlepsza znajomość to podstawa profesjonalnej obsługi klienta po angielsku!
Naszym celem jest dostarczenie Ci rozwiązań skrojonych na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań. Kurs z obsługi klienta w języku angielskim to właśnie taka propozycja, doskonale wpisująca się we współczesne podejście do zagadnienia obsługi klienta w handlu i usługach. Wszystkie lekcje i zadania realizowane w ramach kursu przygotowywane są przez fachowców, lektorów i native speakerów, którzy biegle znają język angielski oraz posiadają rozległą wiedzę i spore doświadczenie w pracy z klientem. Pracujemy wyłącznie w oparciu o najwyższej jakości materiały, tworzone na podstawie aktualnych treści i najnowszych branżowych trendów. Przygotowujemy również od strony językowej do popularnych egzaminów branżowych COPC.
Specjalistyczny kurs z obsługi klienta w języku angielskim to propozycja dla wszystkich firm, które specjalizują się w świadczeniu tego typu usług i dla których obsługa klienta jest ważnym elementem działalności. Z naszych kursów korzystają pracownicy działów obsługi klienta m.in. firm z branży e-commerce, SSC, centrów medycznych, firm transportowych i spedycyjnych.
Mamy świadomość, że każda branża rządzi się swoimi prawami, dlatego dokładamy wszelkich starań, by optymalnie dopasować treść kursu do specyfiki Twojego biznesu. Naszym celem jest wyposażenie kursantów zarówno w uniwersalne umiejętności i słownictwo niezbędne do obsługi klienta, jak i w zwroty i sformułowania pozwalające płynnie radzić sobie podczas nawet najtrudniejszych i najbardziej specjalistycznych rozmów z Twoimi klientami.
Stawiamy na kompleksową obsługę naszych klientów, dlatego oferta specjalistycznych kursów językowych to kompletne rozwiązanie dla Twojej firmy. Chcesz zainwestować w rozwój swoich pracowników oraz szybko i skutecznie podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie? Zleć nam organizację kursu, a my… zajmiemy się resztą. Bierzemy na siebie przeprowadzenie testów poziomujących, skonstruowanie odpowiednio dobranych grup kursantów oraz ustalenie dogodnego harmonogramu zajęć. Ponadto możesz liczyć na szczegółowe raporty dotyczące aktywności i postępów Twoich pracowników. Już wkrótce będziecie mogli cieszyć się pierwszymi efektami tego projektu!
Wierzymy, że nauka angielskiego może być szybka i skuteczna jednocześnie. Stawiamy na intensywną pracę, dynamiczne tempo i optymalnie dopasowanie treści. Uniwersalne umiejętności językowe szlifujemy w oparciu o specjalistyczne słownictwo, niezbędne do obsługi klienta na najwyższym poziomie. Wszystkie lekcje realizowane w ramach kursu są skonstruowane w taki sposób, by zapewnić idealną równowagę między teorią i praktyką, dzięki czemu kursanci ekspresowo przełamują barierę językową, a po ukończeniu kursu – płynnie i swobodnie komunikują się z klientami firmy.
Branżowe kursy języka angielskiego dla specjalistów zajmujących się obsługą klienta realizowane są w szkole Eklektika – Language Means Business w różnych formułach: w ramach indywidualnych lekcji angielskiego, jak i intensywnych kursów angielskiego w niewielkich, precyzyjnie dobranych grupach, wyłącznie z lektorem lub za pośrednictwem nowoczesnych kursów online na naszej platformie uzupełniane spotkaniami z lektorem polskim lub native speakerem.